استفاده از ظروف یکبار مصرف، خوب یا بد؟
تولید کننده و فروشنده ظروف یکبار مصرف کاغذی،چاپ لیوان کاغذی متناسب با سلیقه مشتری

آمار مطالب

کل مطالب : 30
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 119
بازدید سال : 563
بازدید کلی : 1162

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چاپ لیوان کاغذی و آدرس chaplivankaghazi-sabzcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف
نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 سبزکاپ

 

مصرف بی رویه پلاستیک همگام با رشد صنعت و تکنولوژی به دلیل فرآیند برگشت پذیری آهسته و کند که عملا صدها سال به طول می انجامد، آن را به یک بحران زیست محیطی تبدیل کرده است. در سال های اخیر همیشه هشدارهایی در مورد اثرات سوء استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به گوشمان رسیده است. گذشته از بحث آسیب رسانی به محیط زیست، استفاده از این ظروف برای سلامت انسان نیز مضر می باشد.

ظروف یکبار مصرف پلیمری در صورت تماس با مایعات و مواد غذایی بالای ۴۰ درجه، ماده ‌ای شیمیایی استایرن از خود خارج می‌کنند که موجب تلخی غذا شده و بیش از ۷۷ نوع بیماری سرطان زا را به همراه دارد. پرکاربردترین ترکیب شیمیایی مورد استفاده در تولید ظروف پلیمری یا همان ظروف یکبار مصرف، وینیل کلرید است که مونومری از پلی وینیل کلرید(PVC)  و استایرن است که در تولید بیشتر پلاستیک ها کاربرد دارد. از وینیل کلرید به عنوان عامل ایجاد سرطان کبد در مدل های حیوانی و همچنین انسانی نام برده شده است. مسمومیت شدید با این ترکیب باعث افسردگی سیستم عصبی مرکزی و آسیب جدی به کبد می شود. 

چربی‌هایی که روی مایعات داغ داخل لیوان‌ های یکبار مصرف پلاستیکی قرار می‌گیرد همان پلی استایرن سمی خارج شده از پلاستیک است که روی سیستم‌ های عصبی، قلب و گوارش انسان تأثیر منفی می‌گذارد. با توجه به روشن شدن مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و هشدار کارشناسان و دوست داران محیط زیست و بهداشت و سلامت، جامعه به سمت استفاده مجدد و همچنین جایگزینی ظروف پلاستیک غیر بازیافتی به لیوان یکبار مصرف کاغذی و انواع ظروف کاغذی (بشقاب،پیش دستی،…) می ‌رود.

این روزها تب استفاده از ظروف کاغذی همچون لیوان یکبار مصرف کاغذی به قدری فراگیر و گسترده شده که برخی از مردم حتی در مهمانی‌ های دوستانه خود ترجیح می ‌دهند برای صرفه‌ جویی در وقت و انرژی خود از این ظروف استفاده کنند و در سال‌ های اخیر شاهد افزایش روز افزون مغازه‌ ها و فروشگاه‌ های ظروف یکبار مصرف کاغذی هستیم.



تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید
گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ فعالیت خود را از سال 88 در زمینه ساخت قطعات و قالب های ظروف کاغذی شروع کرد که شامل: انواع لیوان کاغذی در سایزهای متفاوت،بشقاب و پیش دستی کاغذی،لیوان چای، ساخت دستگاه پیش دستی با مکانیزم هیدرولیک می باشد. این شرکت با فروش بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های یک بار مصرف کاغذی و واردات دستگاه های فوق در زمره شرکت های معتبر فروشنده مستقیم ماشین آلات می باشد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود